Lloyd Perry resigns as a member of Humana's Board of Directors

2019-11-12 18:16

Lloyd Perry resigns on his own request as a board member of Humana AB.

Download PDF

Lloyd Perry has been a member of Humana's Board of Directors since 2008, when Argan Capital Advisors LLP, where Lloyd Perry is a Managing Partner, via Air Syndication SCA became the principal owner of Humana AB.

In 2019, Argan Capital has reduced its shareholding and is no longer the largest shareholder of the company. As a consequence of the reduced shareholding, Lloyd Perry has also chosen to resign from the Board of Directors. Lloyd Perry resigns with immediate effect.

For more information, please contact:

Sören Mellstig, Chairman of the Board, +46 70 513 65 81, soren@mellstig.se
Anna Sönne, Head of Investor Relations, +46 70 601 48 53, anna.sonne@humana.se

Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana har cirka 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Finland och Danmark som utför omsorgstjänster till 9 000 människor. Vi arbetar efter visionen ”Alla har rätt till ett bra liv”. 2018 uppgick rörelseintäkterna till 6 725 Mkr. Humana är börsnoterat på Nasdaq Stockholm och har huvudkontor i Stockholm.